فروش واکس جدا کننده قالب

جداکننده پلی یورتان،واکس های جداکننده در موارد زیر کاربرد دارند. کاربرد جداکننده پلی یورتان در خودرو سازی ، کاربرد جداکننده پلی یورتان در صندلی سازی، کاربرد جداکننده پلی یورتان در ساخت ابزار دکوراسیون داخلی
جداکننده پلی یورتان

واکس جداکننده قالب چیست و مصرف آن در کجا می باشد؟ واکس جدا کننده قالب برای جداکردن قطعات ساخته شده از رزین، پلی یورتان، فایبرگلاس و غیره در قالب استفاده می شود. معمولا رزین های پلی یورتان، به قالب ها فلزی و غیر فلزی می چسبند بنابراین برای جلوگیری از چسبیدن قطعه به قالب از واکس جداکننده قالب استفاده می شود.

جدا کننده پلی یورتان در زمینه های زیر کاربرد دارد:

الف جدا کننده  پلی یورتان در ساخت قطعات ریجید :

جداکننده پلی یورتان ، در گرید های متفاوت و حجم مختلف به فروش می رسد که عوامل گوناگونی مانند جنس قطعه و قالب و همچنین حجم کار و میزان مصرف، در انتخاب آن موثر می باشد. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین کیفیت را با توجه به نوع کار مصرف کننده و مقرون به صرفه بودن، به شما پیشنهاد دهند.

نحوه عملکرد واکس جدا کننده قالب

ماده جدا کننده یا واکس ، ماده شیمیایی است كه برای جلوگیری از چسبیدن مواد به سطوح قالب در حین فرآیند قالب گیری و سپس خارج کردن قطعه از قالب استفاده می شود. این ترکیب موجب جداسازی قالب از ماده می شود به این صورت که  به عنوان یک مانع بین قالب و بستر عمل می کند و موجب می شود تا ماده به قالب نچسبد . بدون وجود چنین ماده ای ، بستر به سطح قالب نفوذ می کند و در نتیجه تمیز کردن قالب دشوار می شود، همچنین موجب کاهش راندمان محصول می شود.

موارد استفاده واکس جدا کننده قالب

این محصول در صنایع مختلف تولیدی که نیاز به فرآیند قالب گیری جهت تولید قطعه، با جنس های مختلف می باشد، استفاده می شود.
این قطعات تولیدی شامل :
قطعات پلاستیکی
لاستیک
انواع فوم پلی یورتان
فایبر گلاس
انواع رزین: پلی استر، اپوکسی
کامپوزیت
سیلیکون
پی وی سی
کاغذ
بتن

انتخاب واکس جدا کننده قالب با کیفیت

از آنجایی که واکس جدا کننده ، می تواند بر خواص خود قطعه و همچنین کیفیت رهاسازی تأثیر بگذارد ، بنابراین  انتخاب عامل جداکننده مناسب امری حیاتی است.
لازم به ذکر است، عامل رهاساز بهینه ، از آسیب به قطعه جلوگیری می کند ، ماده ، روی قالب جمع نمی شود یا به قطعه منتقل نمی شود و جزئیات و طراحی قالب را حفظ می کند. در نتیجه، این عمل خط تولید را سریع تر، اقتصادی تر و سودآورتر می کند و قالب را برای مدت طولانی تری در تولید نگه می دارد.

برای انتخاب یک رها ساز مناسب، فاکتورهای زیر را باید در نظر داشته باشید:

  • آیاترکیب پلیمری مورد استفاده در واکس جدا کننده آزاد است ؟
  • فرآیند و شرایط آن بررسی گردد.
  • خواص محصول مورد نظر
  • ایمنی
  • مقرون به صرفه بودن

 

معرفی واکس جدا کننده پلی یورتان : جداکننده پلی یورتان نقشی مهم در رها سازی قطعه از قالب اجرا می کند . ولی انتخاب واکس جداکننده متاثر از هزینه ، کارایی و کیفیت می باشد . انتخاب واکس جداکننده می تواند در زمان جدا کردن قطعه از قالب ، کیفیت سطح قطعه تولیدی، براق بودن سطح قطعه موثر باشد . واکس جداکننده با غلظت مشخصی تولید می شود و این غلظت نقش مهمی در رها سازی قطعه از قالب و کیفیت قطعه خواهد داشت.

 

مشخصات  و فرمول واکس جداکننده پلی یورتان :

واکس جداکننده پلی یورتان دارای فرمولاسیونی کاملا متعادل بوده و تمیزی قالب را فراهم می کند بنابراین قطعات به صورت مداوم با راندمانی بالا تولید می شوند  وقتی که  قالب مداوم تمیز شود کیفیت سطحی قطعات پایدار باقی می ماند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما