چربی زدا صنعتی قوی با عملکرد فوق العاده

عملکرد و کارایی چربی زدا صنعتی به برخی از فاکتورها و عوامل خاص بستگی دارد. این موارد عبارتند از: توجه به سمیت، عوامل زیست محیطی و …

یکی از موارد بسیار مهمی که از گذشته تاکنون برای انتخاب چربی زدا صنعتی مورد توجه قرار گرفته است، عملکرد محصول می‌باشد. به طوری که افراد زمانی یک خرید را به عنوان خرید هوشمندانه تلقی می‌کنند که با نتایج ایده‌آلی از تمیزی و پاکیزگی مواجه گردند. همانطور که می‌دانید ترکیب بسیاری از مواد شیمیایی شاید بر روی پاکسازی و تمیزی نقش بسزایی داشته باشد، اما گاهی می‌تواند اثرات مخربی را نیز به همراه داشته باشد. برای نمونه:

  •   برخی از فرمولاسیون‌ها دارای عناصر اشتعال زا هستند.
  •   برخی از فرمول‌های به کار برده شده در تولید چربی زدا، می‌توانند سبب بروز زنگ زدگی و خسارات مختلف گردند.
  •   برخی از چربی زداها از فرمولاسیون خاص برخوردار بوده که توانایی پاکسازی چندین لایه چربی را در بر نداشته‌اند.

لذا در هنگام خرید چربی زدا صنعتی باید به برخی از عوامل که می‌توانند بر روی ایمنی و عملکرد آن موثر باشند.، توجه نمایید.

بهترین چربی زدا صنعتی
چربی زدا صنعتی با بهترین قیمت

شناخت عوامل موثر بر روی عملکرد چربی زدا صنعتی

در گذشته برخی از انواع چربی زدا صنعتی وجود داشتند که در فرمول تولید آنها از مواد شیمیایی خطرناک و سمی استفاده می‌شد. این امر بروز بسیاری از اتفاقات ناخوشایند را به همراه داشت. بنابراین بسیاری از مصرف کنندگان از خرید و بهره برداری از این محصولات، صرف نظر می‌کردند. امروزه شاهد به کارگیری برخی از فرمولاسیون‌های خاص هستیم که هر کدام از آنها به نوعی بر روی عملکرد چربی زدا موثر هستند. از جمله عواملی که بر روی ایمنی و عملکرد چربی زداها موثرند عبارتند از:

میزان اشتعال پذیری محصول

شاید در برخی از بازارهای رقابتی شاهد چربی زدا صنعتی با قیمت بسیار مناسب باشید. لازم است بدانید که در برخی از چربی زداها، از مواد شیمیایی که حاوی حلال‌های هیدروکربنی و الکل‌ها هستند، بهره برداری شده است. این چربی زداها در صورتی باید مورد استفاده قرار بگیرند که هرگز با شعله و یا جرقه در تماس نباشند. همچنین استفاده از آنها در محیط‌هایی با تهویه مطبوع رقم می‌خورد. اغلب استفاده از این محصولات در محل‌های جوشکاری ممنوع است. حلال‌هایی که از نقطه اشتعال بالایی برخوردار هستند، دارای بخاراتی می‌باشند که در دماهای معمولی محیط، احتمال احتراق کمی را در بر دارند.

مواد شیمیایی چربی زدا که غیر قابل اشتعال هستند نسبت به چربی زداهای اشتعال زا، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. البته در تولید این مواد نیز از مواد شیمیایی سمی و غیر قابل اشتعال بهره برداری شده است. از جمله این مواد می‌توان به: پرکلرواتیلن، تری کلرواتیلن و … اشاره نمود.

عملکرد چربی زدا صنعتی
چربی زدا صنعتی و عملکرد آن

سازگاری چربی زدا صنعتی

از عوامل بسیار مهمی که در هنگام خرید چربی زدا صنعتی باید به آن توجه کرد، میزان سازگاری آن است. باید به این امر مهم توجه نمایید که محصول مورد نظر برای چه سطوحی مناسب است. بسیاری از چربی زداها به نحوی فوموله شده‌اند که قابلیت استفاده در بسیاری از سطوح مختلف را در بر داشته باشند. از جمله سطوحی مانند:

  • پلاستیک
  • فلز
  • استیل

و بسیاری از موارد دیگر.
اغلب از شوینده صنعتی برای تمیز کردن موتور، ماشین آلات، بدنه کشتی و بسیاری از موارد دیگر، بهره برداری می‌شود. محصولاتی که از سطح ناسازگاری برخوردار هستند، پس از استفاده بر روی سطح، سبب ایجاد برآمدگی، ترک خوردگی، شکستگی و … خواهند شد.

عوامل زیست محیطی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم برای بهره برداری از بهترین چربی زدا صنعتی، توجه به تاثیرات زیست محیطی آن است. امروزه بسیاری از استانداردهای جهانی توجه خود را به سمت محصولاتی معطوف نموده‌اند که به عوامل زیست محیطی بسیار توجه کرده‌اند. استفاده از موادی مانند: GWP و VOC در قوانین و مقررات بسیاری از کشورها، محدود شده است. بنابراین محصولاتی به عنوان بهترین چربی زداها شناخته شده‌اند که در تولید آنها به مسائل زیست محیطی بسیار توجه شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما